Uyku Hayalleri

Küçük bir bahçeden geçtim bu gece,
İçinde,
Dallarından yapraklarını sarkıtan,
Bir ağaç yoktu.
Yeşil değildi bu bahçe.

Az bir zaman oluyor oysa,
Yine aynı "zaman"dı beni sürükleyen,
O yeşil bahçeye.

Şimdi, geçmiş anıların yükü,
Taşlarını abimle dizdiğim bahçenin,
Eski patika yolu gibi,
Birer birer ardımda.

Küçük bir bahçeden geçtim bu gece.
Kuşlar ötüyordu.

Nedense çok geçmiş gibi üstünden.
Çok değişmişim gibi, aklar düşmüş gibi.
Oysa az bir zaman oluyor,
-ki zamandı beni sürükleyen,
o yeşil bahçeye.

Küçük bir bahçeden geçtim bu gece,
Biliyorum,
O yeşil bahçeyi artık hiç görmeyeceğim,
Bir his ya,
doğuverir insanın içine.
Bir ses ya,
dolduruverir gökleri.

Burada uyuya kalsam ne olurdu,
Burada geçse günüm gecem,
Yaprakların altında,
Burada,
Bahçende.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose