Requem for 2009



Akşam oldu yine, ezan okundu biraz önce. Hava karardı, giden arabalar kervanı kıpkırmızı kesilirken, arkalarından gelenler bembeyaz bir ışık hüzmesi getirmeye başladı. Ve işte, insanın kendi kendine koyduğu 12 aylık bir zaman diliminin daha sonuna gelindi.


Bugün "Iron lung"umu çekip çıkarmak istedim nedense. Ağır geldi, boğazım, göğsüm rahatsız etti sanki hep. Bir daha geri döndüremeyeceğim bir şeylerin gerçekliği mi yoksa yalnızca basit bir soğukalgınlığımı anlayamadım. Galiba her ikisiydi.


İstediğim şeye gelince, sanırım tüm günlerimi en başından yaşamak, bu gün şu ana kadar, yeniden, şu anki gözlerle bakmak her şeye. Acıyı da tekrar yaşamak, sevinci de.


Genelde istenen de bu değil midir zaten? Anılar hep tekrar yaşanılsın, güzel günler hep hatırda olsun istenmez mi? Ama, bir şekilde farklı benim istediğim şey, Yeni Türkü' den de yardım alarak; "Başka türlü bir şey benim istediğim..."


Şimdi, yılın başından beri dinlediğim tüm şarkıları dinlemek, üşüdüğüm ve sıcaktan bunaldığım, kahkahalarla gülüp hıçkırarak ağladım tüm o günleri yeniden yaşamak istiyorum.


Sanırım, iki yıllık deneyimimizin ilk sınavı, bu yılın bitişi olacak benim için. Geçmek istiyorum bunu ama 2009 bitmesin istiyorum.


Her ne kadar zaman beni daha zorlu yolculukların kucağına atacak olsa da, geçtiğimiz yıl ve günler, anı denizimin yüzmekten zevk alacağım en güzel yerinde olacak.


2010, güzel bir yıl olsun, huzurlu olsun, insanca olsun...





Şimdi, biraz da flamanca!


:)




En het is gebeurd. Het einde van de jaar 2009 is hier. In de laatste dag wou ik natuurlijk iets schrijven. De afgelopen jaar, was totaal anders dan wat ik geleefd heb in de vorige jaren. Ten minste, kan ik nu in het nederlands schrijven, denken, en praten. Alle andere dingen, die ik geleerd heb gaan altijd blijven bij mij. Maar eigenlijk verlang ik niet veel naar 2010. Omdat ik ga meer verder zijn van alle herinneringen die 2009 naar mij gebracht heeft. Het aardigste ding is dat ik altijd ga een uitwisseling student blijven zijn, en ik ga altijd een plats in Belgie.

Gelukkig nieuw jaar Belgie.Ik mis je.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose