Ampelman


Yorgun bir cuma öğleden sonrası. Cuma günleri bazen çok güzeldir. Bugün fark ettim.

0,50 miyop sol gözümün de yardımı ile, 134 rakamını arıyordum durakta.Sıcak bunaltıcı olmakta, otobüs gelmemekte kararlıydı.


Sonra, birden karşıdan zayıf ve uzun bir adam belirdi. Bana doğru yaklaşıyordu gittikçe. Gözlüklü kafası önünde ve düşünceliydi. Ama ne adamın kim olduğu, ne de neden öyle düşünceli olduğuydu beni ilgilendiren. Üzerinde gördüğüm tişört, beni yeterince o duraktan almış, Nisan 09'un (yine sıcak olan) dört güzel gününe götürüvermişti.


Tişörtün ön yüzünde yukarıdaki resimde solda bulunan "Ampelman" -Berlin'in ünlü nam-ı diğer trafik ışığı adamı :) - arkasında da sağdaki şekli vardı. Adamı bir süre "Alman mı acaba?" diye süzdüm ama sonra onu soracağıma kendimi anıların tatlı kucağına bırakıverdim!


Ne güzeldi o 4 gün! Bir başkenti keşfetmenin verdiği mutluluk, özgür olmanın verdiği oksijen bolluğu ile karışmıştı birbirine.. Hava bahar, insanlar mutlu, hayat güzeldi o süre içinde.Bütün bunların beraberinde özlem kokusu geldi burnuma şiddetli bir şekilde. Sonra da 134 geldi zaten.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose