İnsan Ruhu



Can you see the human spirit?



Is there emptiness inside



Can you see the human spirit?



Is there loneliness inside?

...

And with my heart in my hand



And with my hand upon my heart



And with my heart in my hand



It's not like we planned...


Evet, korkarım benim planladığım gibi değildi bir çok şey. İnsan ruhu her şeye sahipti ama bizler öncelikli olarak istediklerimizi göremeyince daralıyordu çember. İnsan vahşiydi, insan anlayışsızdı. Benim için güzel olan tüm değerler bazen birinde can buluveriyordu bazense o değerlere akla hayale gelmeyecek uzaklıkta insanlarla karşılaşıyordum. Kolay değildi, hayat; toz pembeden bir anda her rengi barındıran bir renk cümbüşüne dönmüştü benim için. İyilik ve kötülük ruhun beslendiği iki önemli kaynaktı. İnsanın karşısına ikisi de çıkar, insan, ikisi kılığına da kolayca bürünebilirdi.




Şimdi kendime kendi masalımı anlatıyor, kendi masalımı garip hislerle dinliyorum. Masalı yaşamak hiç de kolay olmamışken, dinlemek daha da zor geliyor ama alışıyorum yavaş yavaş.




Hayat, bu işte. İnsan her role girebiliyor. Acılar, sıkıntılar, hayal kırıklıkları,kandırılmalar önemsenmemeler, kıskançlıklar ve yanında tüm güzellikler senaryonun bir parçası. Ben de her zamanki gibi kendi oyunumun başrolünde devam ediyorum oynamaya.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose