Bazen her şey garip görünür- Merhaba!

Sometimes everything seems awkward and large
imagine a Wednesday evening in march
future and past at the same time
I make use of the night start drinking a lot
although not ideal for now it's all that I've got
it's nice to know your name

You don't know
you don't know
you don't know anything about me...

Milow-You Don't Know

Aslnda benim hakkımda hiç bir şey bilmiyorladı, beni tanımıyorlardı, yalnızca adımı biliyorlardı evet tanışmıştık ama o kadar zaman yetmezdi ki..
Bu şarkı, ne de güzel bir şarkıymış aslında..Neden sonra, (mart ayına gelmeden neyse ki) keşfettim. Belki de söyleyenin bir zamanlar benimle aynı hisleri paylaşmış olmasından kaynaklı bir rahatlıktı içimde şarkıya uyanan. Sonraları takılır oldu ağzıma.
Atthea'nın benim için indirdiği versiyona vurulmuştum.Hızlı versiyoununu duyunca üzülsem de birazcık, hala telefonumda benimle duruyor bu şarkı.
Merhaba.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose