Ateşte gözyaşı.

Water is my eye,
Most faithful mirror,
Fearless on my breath..


Uyuyacağım ve uyanacağım.
Yarın yeni bir yılın ilk günü. Yarın yılın sonunda bir gün daha yaklaşacağım.

Kalan hayatımın ilk günü hesabı.

Kafamda yapılacak, yapmak istediğim, yapmam gereken ve yapılması muhtemel şeyler var ki.. Hepsi aynı şeyler gibi dursa da, bambaşka şeyler. Beni tek tek, parçalarıma, molekül ve atomlarıma ayırıyorlar ve ben bir bütün olarak kalmaya çalışıyorum. Hayat beni süzmeye çalışıyor, akışkanlığıma güveniyor ama ben yalnızca bulunduğum kabın şeklini değil, başka kapların da şekillerini görmek istiyorum.

Yaşama dokunmak hesabı.


Teardrop on the fire
Fearless on my breath**

** Bu şarkıyı neden bu kadar çok seviyorum?



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose