Hi-

"Beni de izle. Beni de gör." diye bağırdı arkasından.

O kadar çaresizdi ki, o kadar muhtaç ve o kadar yalnız.

Çok konuşmuştu, çok söylemişti üzerine bir şeylerin. Belki de bu yüzden düşmüştü içine bu kadar. Konuşmasaydı daha az olurdu belki hepsi, ama o susamadı, yapamadı.

Gitti, uzaklaştı o silüet de işte. Tutamadı, ellerinin arasından tıpkı öncekiler gibi kayıverdi.

Son gidenle, inanmaya olan inancını yitirir ya insan, öyle olmuştu o da. Her gün yeniden umutla sarılışını hatırlamasa, az kalsın ağlayacaktı.

Çantasından mendilini çıkarıp bakıştı onunla. Kendiyle konuştu sonra.

Derin sessizliği ve sancısıyla baş başa.

Kendiyle sustu sonra.

Uzaklaştı yağmurla...


Yorumlar