Kendimize Rağmen


Yalnızlık ve boşluğun içinde bir yuvarlanış benimkisi. Her seferinde kendimi asla tahmin etmeyeceğim ruh hallerinin tam ortasında, hem de hep en beklemediğim zamanlarda bulmak.  Gelişini bildiğiniz şeyi nasıl durduramazsınız, siz insanlar bu kadar akılsız mısınız?

Sorular sormaktan bıkmadım, evet. Kaybetmekten kaç kere yorgun düştüm ama. Yenilmenin tadını gördüm, yenilmekle övündüm. Şimdi garip bir rüzgâr üfürüyor ruhuma bir yerlerden. Kalbimin camı açık mı kaldı? Bilmiyorsan sus, git başımdan. Ruhumsa eğer bunların tüm suçlusu, üflesem geçer mi ona?

Yazmak; yaralarımı iyileştiren. Yazmak; iyi gelen. Hep istediğim ancak ucunu ancak karanlık zamanlarda görebildiğim kelimeler. Biliyorum, bir gün tüm bunları toplayıp güleceğim. Kahkahalarla ,tek tek güleceğim. Sonra birden ağlayacağım. İşte o zaman işe yarayacak yazdıklarım. İşte o zaman belki de kendimi bulacağım.

"Kişiliğin bulunması uzun zaman alır" dedi bir yönetmen. 

"Ve insan, kendine rağmen yaşamamalıdır." 

Kendime rağmen mi yaşıyorum? 

Kendimize rağmen mi yaşıyoruz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose