Boğaziçi Günlükleri 4

Efendim, 4 müş, 5 miş, ben artık günleri karıştırdım, tek bildiğim, bu gece burada bir haftamın dolacağı. Zaman telkin ettiği gibi geçince deva oluyor yaralara. Ben de artık alıştığım için buralara, kazası belasız ilk haftamı atlatmanın mutluluğu içinde yazıyorum bu satırları. :)

İstanbul'un 4/1 ini gördüğümü bile iddia edemem, ama bu hafta gördüklerimle, bu şehir hakkındaki düşüncelerimin çok fazla değiştiğini ve farklı şekillere büründüğünü iddia edebilirim.

Cevahir macerasının ardından, kah saat 9 da okulda çimlerde yayınlanan filmlere, kah okulun içinde yer alan manzaralı misafirhaneye dolaşarak geçen gecenin ardından, Cuma günü deneyimi başarmanın mutluluğu ile, asistanım ve diğer stajyerle Bebek'te waffle yemeye gittik.

Abbastaki kadına gıcık olsam da, waffleın tadı hala damağımda... Sahil boyu yürüyerek Aşiyan mezarlığı ve parkına gelince, Atilla İlhan ve Münir Nurettin Selçuk'un aynı mezarlıkta olduğunu öğrenmiş oldum. Park, manzara, yeşillik şahaneydi...

Birkaç fotodan sonra, Aktanın çılgın araba kullanışı ile yola koyulduk.. Deney bitmiş, gün bitmiş eh ben de biraz bitmiştim.

Ama durmak yoktu, duramazdık! Taksim'e Bambiye yemek yemeye gittik, arkasından o mağaza senin bu mağaza benim alışverişe koyulduk. Gecenin bir yarısı eve döndüğümüzde, tıpkı diğer 4 gün gibi yorgun ve bitkindik.:)
Ertesi günse, bizi kocaamaaan bir gün bekliyormuşmuş. Adalara gittik. Büyük adaya.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose