Bir Sürü Düşünce.

Genleşme

Genlerim beni eleveriyor. Onları istemiyor değilim, ama onların o domine hallerini görmek, kendi benliğimin varlığını kaybetmeme sebep oluyor sanki.
Ya da durun. Sadece kendimi mi düşünüyorum acaba? Yoksa bu da mı genetik?
İyi olan şeylerle birlikte, kötü olanları da sadece kendine atfetmek de mi bencilliktir?
Belki de öyledir. İnsan kendine bir şekilde fayda sağlayan bir şeyler yapar çoğu zaman. Hayır, faydacılık tan bahsetmek değil amacım. Ama sevgiler bile kendini mutlu etmek için var olabilir bir insanda. Karşındakinin mutluluğuna basıp kendini mutlu hissetmek mesela. Onun mutluluğunu bozmak değil ama baskılamak, bastırmak gibi...
---

Saçma

Bilmediğim bir şey varsa, o da nasıl olup da tüm her şeyin nano düzeyden makro hale geçip düzenli bir biçimde var olduğu. Evrenin mükemmel olmadığı apaçık ortada, ama bilim adına bir şeyler öğrendikçe, her şeyin ne kadar düzenli ve birbirine bağlı olduğunu görmek düşündürmüyor değil beni..
----

Gereksiz

Peki, olumsuz cümle kurmak yerine, değil li kalıp kullanmakta neyin nesi kuzum? Artist miyim ben? Yoo. Hep istedim bir iki kuple oynayayım ama olmadı. Belki ilerde olur. Ha, ne diyordum, değilli kalıp. Acaba pozitif düşüncenin gücünden mi? Olabilir. Peki, sanal alemde, ben bir takım polimerlerden oluşma bu tuşlara basarken ne kadar yayıyor olabilirim ki düşüncelerimi... Yoksa hahahah yo yo, yoksa yok canım hahah Sims teki gibi laptopumun başının ucunda renkli bir kristal mi var? Bakayım,yok. Hımm. Demek ki, yalnızca bir söz oyunundan ibaretmiş benimkisi.

...

Düşünce

Ya bu da tamam da, ben niye yeni bir ortamda ilk tanıştığım insanı bir yıl sonra hatırlarken o beni hatırlamıyor? Beni ondan farklı kılan ne? Hatırlamak mı istemiyor, hafızasının derinliklerine mi atmış yoksa o makus günü...
Bazen başkaları nasıl soyut düşünmede yetenekliyse, ben de insan tahlilinde daha seri düşünebiliyor muşum gibi hissediyorum. İnsanlar arasında çok güzel seçicilik yapıp hiiiiç sert kayaya toslamadığımdan değil ama (belki de geçen zamanda o sert kayaya tosladığımdan) artık daha iyi tahlil edebiliyorum çevremdeki kişileri.

Kim bilir, belki de bu çok farklı kültürlerden insanlar tanımakla da alakalıdır.Belki de sadece benle alakalıdır.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose