Kağıdın öz saygısı

Küçükken annem, düz bir sayfaya yazı yazarken kenarlarında boşluk bırakmayı unuttuğum için bana kızardı. Ben de her seferinde -nedendir bilinmez- o çizgileri çizmeyi unutur, annem bana hatırlana kadar da hatırlamazdım.

Yeni fark ettim.

Tıpkı M.M'nin söylediği gibi. İnsanın bazı şeyleri kavrayabilmesi, kabullenebilmesi için biraz zaman gerekiyor. Belki bilmem kaç yıl bir kıvılcımın ateşlemesini bekliyorsun, o oldu mu, her şey çorap söküğü gibi oluveriyor...

Demem o ki, kağıda çizdiğimiz o çizgiler, kağıdın kendisine olan öz saygısı gibiler. "Kendi ile mesafeli olmak" o çizgiler varken can buluyor kağıtta. Bırakmazsan üzülüyor, yazdıklarını da başka türlü taşıyor üzerinde.

Evet, bence aynen böyle oluyor.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Walking through

Kesfedilmemis Element

No Screws Loose